خبرگزاری کار ایران

با ارسال نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها صورت گرفت:

تقدیر وزیر علوم از توسعه فعالیت‌های دانشگاه‌ها در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۱۱۶

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، از توسعه فعالیت‌های دانشگاه‌ها در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، در متن نامه منصور غلامی آمده است: توسعة همکاری‌ها با جامعه و صنعت یکی از سیاست‌های محوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی دورة اخیر بوده است. بدین منظور، خوشبختانه فعالیت‌ها و اقدامات بسیار گسترده و مفیدی از سوی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهش و فناوری انجام شده و در حال افزایش است و مواردی همچون مهارت‌افزایی و هدایت شغلی دانشجویان، رصد اشتغال دانش‌آموختگان، ساماندهی و گسترش قراردادهای پژوهشی مورد نیاز جامعه و صنعت، ایجاد مراکز کاریابی تخصصی، همکاری دانشگاه‌ها در توسعه و بهبود وضعیت استان‌ها، به‌کارگیری امریه‌های ارتباط با جامعه و صنعت و افزایش قراردادهای کلان با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی از جمله این فعالیت‌ها می‌باشد. 

وی در ادامه آورده است: از همه مدیران مربوطه که با تلاش آن‌ها فعالیت‌های فوق به ثمر رسیده تشکر می‌کنم و امیدوارم با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و استمرار این فعالیت‌ها شاهد اثربخشی بیشتر دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری در ارتقای وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز