خبرگزاری کار ایران

تصویب چند لایحه یک فوریتی در شورا/از اصلاحیه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضای سبز تا تعیین نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۹۳۲

اعضای شورای شهر تهران چند لایحه یک فوریتی را در جلسه امروز شورای شهر به تصویب رساندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دویست و شصت و هفتمین جلسه شورای شهر تهران یک فوریت لایحه اصلاحیه مصوبه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضای سبز مبتنی بر ارزش اکولوژیک درختان مورد بررسی قرار گرفت. 

اعضای شورای شهر تهران یک فوریت این لایحه را با ۱۸ رای موافق تصویب شد. 

در ادامه اعضای شورای شهر تهران بررسی یک فوریت لایحه تعیین نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۰ را به رای گذاشتد و یک فوریت این لایحه با ۱۸ رای موافق به تصویب رسید. 

سپس اعضای شورای شهر تهران بررسی یک فوریت لایحه نحوه مصوبه و عوارض مجوز صدور نصب و نظارت بر دکل‌ها و انت‌های مخابراتی در شهر تهران را به رای گذاشتند و با ۱۷ رای موافق به تصویب رسید. 

در ادامه بررسی یک فوریت اصلاح مصوبه مواد یک و دو مصوبه تامین منابع مالی پایدار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و راهکارهای ارتقا کمی و کیفی تجهیزات و آموزش شهروندان شهر تهران را به رای گذاشتند که با ۱۷ رای موافق به تصویب رسید. 

به گزارش ایلنا، هاشمی از اعضای شورای شهر درخواست کرد در کمیسیون‌ها نسبت به بررسی این لوایح اقدام کنند تا یکشنبه هفته آینده در دستور صحن قرار گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز