خبرگزاری کار ایران

تذکر به معاونت فرهنگی و اجتماعی درباره کمک مادی به جشنواره فیلم فجر/ مشکلات جدی خاموشی پل‌های عابر پیاده برای مردم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۸۸۶

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نسبت به اختصاص کمک مادی به جشنواره فیلم فجر به معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری در جریان دویست و شصت و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری درباره خاموشی برق در سطح شهر گفت: این خاموشی‌ها در بزرگراه‌ها و پل‌های عابر پیاده کم کم مشکلات بیشتری را نسبت به گذشته به وجود می‌آوردند که لازم است وزارت نیرو حتما به موضوع ورود کند. 

او ادامه داد: اینکه این خاموشی‌ها به دلیل پاپ کرون است یا بیت کوین! نمی‌دانیم اما آنچه که مهم است برای مردم مشکلاتی را ایجاد کرده و از وزارت نیرو درخواست می‌کنم حتما به مساله ورود کند و خیلی زود این خاموشی‌ها را خاتمه دهد

نظری افزود: خاموشی‌ها مشکلات جدی را برای مردم در پل‌های عابر پیاده به وجود می‌آورد که مکررا به صورت مستقیم و غیر مستقیم به ما مراجعه می‌کنند و درخواست دارند این موضوع خاتمه پیدا کند. متاسفانه در این مساله مدیریت شهری هیچ اختیار و امکانی ندارد و به وزارت نیرو برای خاتمه دادن به این خاموشی‌ها تذکر می‌دهم. 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در ادامه تذکر خود با اشاره به کسری بودجه شهرداری تهران و تخصیص پایین بودجه حوزه فرهنگی و اجتماعی و عملکرد پایین‌تر معاونت فرهنگی و اجتماعی در سال ۹۹ گفت: عملا باید بگوییم این معاونت نزدیک به تعطیل است. با وجود آنکه اتفاق خاصی در این معاونت رخ نمی‌دهد، در این شرایط این معاونت به جشنواره فیلم فجر کمک کرده است. 

نظری افزود: با وجود آنکه این موضوع در سال گذشته نیز با مخالفت کمیسیون مواجه بود، امسال نیز شاهد هستیم بنا دارند به جشنواره فجر کمک کنند. هنوز در مورد عدد کمک هیچ اطلاعی به ما ندادند اما با اصل این کمک مخالف هستیم و به عنوان سخنگوی کمیسیون و از طرف اعضا‌ای تذکر را مطرح می‌کنم. 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی گفت: از معاونت فرهنگی واجتماعی انتظار می‌رود با توجه به شرایط عملا تعطیلی که دارد اگر بودجه‌ای به این معاونت می‌رسد آنرا برای انجام پروژه‌های شهری و برنامه‌های شهری هزینه کند، نه برای کمک به جشنواره فیلم فجر.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز