خبرگزاری کار ایران

سالاری در تذکری به شهردار خواستار شد؛

پیگیری فوری برای تعیین‌تکلیف پادگان دوشان تپه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۸۲۵

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران خواستار پیگیری تفاهم نامه با نیروی هوایی ارتش برای تعیین تکلیف پادگان دوشان تپه در راستای تامین سرانه‌های خدماتی محلات منطقه ۱۳ شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری در دویست و شصت و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری درباره پادگان دوشان تپه گفت: پادگان موسوم به نیروهوایی که در منطقه ۱۳ شهرداری تهران واقع شده است، حدود ۲۴۵ هکتار مساحت دارد که ۲۰ درصد مساحت منطقه را تشکیل داده است.

او ادامه داد: از ابتدای این دوره، شهردار تهران اهتمام داشتند در توافق با نیروی هوایی ارتش و وزارت دفاع، نسبت به بازآفرینی کالبدی و فضایی و بازآفرینی شهری این محدوده اقدام کنند. 

سالاری با بیان اینکه تمام محلات اطراف پادگان دوشان تپه، بشدت غیربرخوردار و دارای تراکم جمعیتی بالا هستند تاکید کرد: این توافق می‌تواند مشکل سرانه‌های خدماتی این محلات را حل کند و انتظار ما این بود که این توافق طی چند ماه گذشته به سرانجام رسیده باشد. 

او به توافق ایجاد موزه هوایی نیز اشاره کرد و گفت: حدود ۲۰ هکتار از این پادگان قرار است طی توافقی از سوی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری به موزه نیروی هوایی تبدیل شود. در همین زمینه از شهردار تهران و ریاست شورای شهر تقاضا دارم که موضوع تعیین تکلیف پادگان دوشان تپه را به عنوان یکی از مطالبات شورایاران، اهالی و شهردار منطقه ۱۳ مورد پیگیری قرار دهند. 

سالاری با اشاره به  انجام مطالعات زیربنایی این طرح گفت: نیروی هوایی نیز آمادگی همکاری را دارد و تحقق این امر فقط نیاز به تعامل وانعقاد قرارداد دارد تا با بازآفرینی این محدوده، سرانه‌های خدماتی محلات اطراف تامین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز