خبرگزاری کار ایران

عدم تصویب پیشنهادات حوزه حمل ونقل عمومی در لایحه بودجه ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۸۱۰

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران نسبت به‌عدم تصویب پیشنهادات مربوط به حمل ونقل عمومی در بودجه ۱۴۰۰ دولت در مجلس تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید آرش حسینی میلانی در جریان دویست و شصت و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری درخصوص اختصاص بودجه حمل و نقل در مجلس شورای اسلامی گفت: با هماهنگی خوبی که صورت گرفت، سه کمیسیون عمران، اقتصادی و امور شوراهای مجلس پیشنهادات خوبی را در ارتباط با حمل و نقل عمومی تصویب و به کمیسیون تلفیق مجلس ارسال کردند. 

او ادامه داد: این پیشنهادات ۱۰ مورد از جمله اختصاص ۱۰۰ میلیون یورو جهت اجرای طرح کاهش آلودگی هوا از محل صندوق توسعه ملی، افزایش ردیف اعتباری کمک به حمل و نقل عمومی از ۵۰۰ میلیارد به ۵ هزار میلیارد تومان برای کل کشور و همینطور اختصاص ردیف اعتباری جدید برای اورهال خطوط مترو به دلیل نیاز فوری در این زمینه بوده است اما با وجود آنکه مصارف را از ۷ هزار به ۳۲ هزار افزایش دادند اما پیشنهادات مربوط به حمل ونقل عمومی تصویب نشده است. 

میلانی افزود: از فراکسیون‌های مرتبط در مجلس خواهشمندم در صحن این موارد را پیگیری کنند تا حداقل بخشی از آن به تصویب برسد. از فراکسیون محیط زیست و امور شهری درخواست دارم که به این مساله توجه ویژه کنند چرا که اگر در بودجه ریل‌گذاری نشود سال آینده همین موقع مطالبات آلودگی هوا مرتبط می‌شود به حمل و نقل عمومی و اگر چاره‌ای برای آن نداشته باشیم، نمی‌توانیم پاسخگوی انتظارات مردم باشیم و از مجلس درخواست می‌کنم این موضوع را مورد رسیدگی قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز