خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

"نیما همتی" نوجوان آسیب‌دیده در حادثه آتش‌سوزی کانکس معلمان در دزفول جان باخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۷۴۵

رییس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: نیما همتی چالگرد نوجوان 15 ساله و آسیب‌دیده در حادثه آتش‌سوزی کانکس معلمان شب گذشته جان باخت.

«بابک نوری زاده» رییس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از فوت یکی از نوجوانان آسیب دیده در حادثه آتش‌سوزی کانکس معلمان در شهرستان دزفول خبر داد و گفت: شب گذشته ما از مسئولان بیمارستان طالقانی اهواز باخبر شدیم که نیما همتی چالگرد از مصدومان این حادثه آتش سوزی جان خود را از دست داد. 

وی ادامه داد: این نوجوان ۱۵ سال سن داشت و میزان سوختگی او بیش از ۵۴ درصد بود و تا شب گذشته نیز در همان بیمارستان طالقانی بستری بود. 

رییس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان کفت: لازم به ذکر است که هیچ کدام از این نوجوانان در حال تحصیل نبوده و از سالها قبل ترک تحصیل کرده بودند. یک نفر از آن‌ها سال گذشته محصل بوده و دو نفر دیگر هم که از چند سال قبل ترک تحصیل کرده بودند. امین الیاسی، مرحوم نیما همتی چالگرد و یونس مرادی الیاسی از نوجوانان حادثه دیده آتش سوزی شهرستان دزفول هستند. 

نوری زاده درباره وضعیت سایر مصدومان گفت: آقای رضایی میرقائد همچنان در بیمارستان اصفهان هستند و مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با وی صحبت کرده است تا همکاران پیگیر مداوای او باشند. از طرفی مداوای این همکاران در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز