خبرگزاری کار ایران

دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی در"البرز"

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۵۸۰

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری فردی که از طریق فروش ملک یکی از آشنایانش به دیگران ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد .

به گزارش ایلنا، سردار "عباسعلی محمدیان"، با اعلام این خبر بیان داشت: در پی دریافت یک فقره حکم جلب متهم و کلاهبردار حرفه ای که با شگرد های خاص اقدام به کلاهبرداری از طریق فروش مال غیر به دیگران ، کرده است، بررسی موضوع و دستگیری متهم در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی اظهار داشت: بلافاصله تیم های زبده از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری و اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی تشکیل و باانجام اقدامات گسترده پلیسی آدرس هایی را که احتمال حضور یا سرکشی متهم در آن ها بود کنترل کردند تا این که رد متهم را در منطقه "رجایی شهر کرج" شناسایی و نامبرده را در کمتر از ۴۸ ساعت در یک واحد آپارتمانی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار محمدیان افزود: متهم در بازجویی های کارآگاهان اذعان داشت که با توجه به درخواست یکی از آشنایانش در خارج از کشور مبنی بر فروش املاکش در کرج  از طریق وکالتنامه، نامبرده با سوء استفاده از اعتماد وی و داشتن وکالتنامه رسمی فروش املاک، با به کارگیری شگردهای متقلبانه املاک را طی چندین مرحله و به صورت متعدد به افراد زیادی فروخته و وجه حاصل از فروش را که ۲۰۰ میلیارد ریال است را به مالک اصلی بازنگردانده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان البرز بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده و انتقال به دادسرا با  صدور رای نهایی و قرار وثیقه ۴۰۰ میلیارد ریالی روانه زندان شد و شناسایی افرادی که املاک به آن ها فروخته شده در حال پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز