خبرگزاری کار ایران

حریق در یک ساختمان مسکونی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۳۸۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق در یک ساختمان مسکونی و جان چندین نفر از اهالی ساختمان خبر داد.

جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش‌نشانی) در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: این حادثه در ساعت ۱۱:۳۶ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در در خیابان فرشته، خیابان بیدار شرقی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی و نردبان‌های هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان مسکونی ۴ طبقه بود که ظاهرا آن چیزی که اعلام شده بود این ساختمان دارای دو طبقه منفی نیز بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: در طبقه منفی یک این ساختمان حریق اتفاق افتاده بود و دود بسیار زیادی طبقات بالایی را فراگرفته بود. دود و شعله از زیر زمین و طبقات بالایی به بیرون زده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را از دو طرف آغاز کردند. آتش‌نشانان توانستند افرادی را که در این ساختمان گرفتار شده بودند توسط نردبان هیدرولیکی خارج کنند و دو نفر که دچار سوختگی شده بودند را به همراه چندین نفر دیگر از این ساختمان خارج کردند. در حال حاضر شعله‌ها در حال ایمن‌سازی و لکه‌گیری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز