خبرگزاری کار ایران

کشف ۲۴۰ هزار حلقه انواع لاستیک در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۲۹۸

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از شناسایی چهار انبار لاستیک های داخلی و خارجی و کشف ۲۴۰ هزار حلقه انواع لاستیک احتکاری و قاچاق خودروهای سبک و سنگین خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ سردار "محمدرضا مقیمی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با احتکار، قاچاق کالا و ارز ، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی چهار انبار لاستیک احتکاری و قاچاق را در شرق تهران شناسایی و بررسی دقیق موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از اطمینان کامل و شناسایی دقیق محل دپو لاستیک ها با هماهنگی مقام قضائی، به همراه کارشناسان تعزیرات حکومتی و وزارت صمت در بازرسی از این انبارها حدود ۲۴۰ هزار حلقه انواع لاستیک داخلی و خارجی احتکارشده و قاچاق را به همراه ۱۵۰۰ طاقه پارچه قاچاق و فاقد مجوزهای لازم از انبار دیگری کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در این عملیات پلیس، انبارها پلمب و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار مقیمی اضافه کرد : احتکار و قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مقابله هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی، قدم های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از هموطنان از آنان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف و جرم و یا فعالیت های غیر قانونی اقتصادی موضوع را از طریق سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز