خبرگزاری کار ایران

هوای تهران ناسالم است/پیش‌بینی تدوام آلودگی هوای پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۱۵۳

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا میانگین غلظت آلاینده‌های هوای پایتخت هم اکنون بر روی عدد ۱۱۹ قرار دارد و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین غلظت آلاینده‌های هوای پایتخت هم اکنون بر روی عدد ۱۱۹ قرار دارد و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است. 

این در حالی است که میانگین غلظت آلاینده‌ها در ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۱۰۵ قرار داشت و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم بود. 

پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان می‌دهد که در صبحگاه روز دوشنبه (۶ بهمن ۹۹) در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از سکون جو و انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است. در طول روز نیز شرایط پایدار بر جو حاکم خواهد بود و بنابراین باعدم وزش باد مؤثر کیفیت هوا در وضعیت نامطلوب باقی خواهد ماند. با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت دوشنبه همراه با افزایش ترافیک شامگاهی، برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پایتخت پیش‌بینی می‌شود. 

در صبح روز سه‌شنبه (۷ بهمن ۹۹) با افزایش تردد خودروها انتظار می‌رود غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق افزایش پیدا کرده و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد. پایداری جوی همراه باعدم وزش باد در بیشتر ساعات بعدازظهر سبب تجمع آلاینده‌ها خواهد شد. شایان‌ذکر است با حاکمیت این شرایط جوی تا ساعات پایانی سه‌شنبه، برقراری وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس در مناطق پایتخت دور از انتظار نخواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز