خبرگزاری کار ایران

همه در برابر قانون مساوی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۱۱۳

سردار هادیانفر گفت: همه در برابر قانون مساوی بوده و جایگاه افراد و مناصب دولتی یا حاکمیتی نباید مستمسکی برای اقدامات فراقانونی و قانون شکنی باشد.

به گزارش ایلنا، سردار "سیدکمال هادیانفر" گفت: پلیس راهور ناجا در آستانه چهل و دومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی به مردم شریف ایران اطمینان می‌دهد تحقق آرمانهای مقدس این انقلاب مردمی که همانا رفع ظلم و حاکمیت قانون در تمام شئون اداره جامعه است سرلوحه ماموریت‌های این پلیس قرار داشته و ناملایمات و نامهربانی ها تاثیری بر اراده پولادین سفید پوشان عرصه نظم و انضباط ترافیکی ندارد.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: پلیس راهور ناجا اعتقاد راسخ دارد اجرای دقیق قوانین و مقررات از جانب یکایک شهروندان به ویژه مسئولان، مجریان و وکلای ملت در جهت منافع همگانی و احقاق حقوق جمعی شهروندان است و قاطبه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که به اعتبار اعتماد مردم بر مصدر قانونگذاری تکیه زده‌اند قانون شکنی یا انحراف از قانون و ظلم و تعدی به مجریان قانون را از جانب هیچ کس ولو وکلای ملت(که خود مظهر قانونمداری اند) جایز ندانسته و پیام اخیر رییس محترم مجلس شورای اسلامی را درباره رفتار یکی از نمایندگان مجلس با سرباز وظیفه شناس  راهنمایی و رانندگی در همین راستا ارزیابی می‌شود.

وی اظهار داشت: این پلیس حمایت همه جانبه از یکایک کارکنان قانونمدار و وظیفه شناس خود به ویژه سربازان ،درجه داران و افسران و کارکنان خود  را که ارزشمندترین لحظات زندگی  خود را وقف خدمت به هموطنانشان کرده‌اند و در سخت‌ترین شرایط اجرای قانون و اعتلای نظم و انضباط را عهده دارند بر خود فرض دانسته و از هیچ تلاشی برای احقاق حق آنان در هر درجه و جایگاهی که باشند فروگذار نخواهد کرد.

سردار هادیانفر بیان داشت: موضوع رفتار نماینده مجلس با سرباز وظیفه این پلیس با حساسیت پیگیری و به مقامات قضایی گزارش و در همان ساعات ابتدایی دستورات لازم برای رسیدگی صادر شده است که لازم است از دستگاه محترم قضایی و قاضی محترم پرونده تشکر و قدردانی نمایم. انتظار می رود با رسیدگی دقیق موضوع شاهد اجرای قانون و عدالت باشیم.

وی در پایان گفت: همه در برابر قانون مساوی بوده و جایگاه افراد و مناصب دولتی یا حاکمیتی نباید مستمسکی برای اقدامات فراقانونی و قانون شکنی باشد لذا اجرای قانون همواره در اولویت سیاست گذاری‌ها و اقدامات اجرایی این پلیس قرار دارد. دراین مجال  فرصت مغتنم شمرده از حس انسانی و اسلامی همه هموطنان عزیزمان در حمایت از این سرباز وظیفه شناس تقدیر وتشکر میکنم وانشاالله تا حصول نتیجه این حادثه راکه باعث تکدر خاطر همکاران خدوم ما ومردم عزیزمان شد پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز