خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت:

کم‌تریم رعایت در مراکز پیشخوان دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۹۰۲

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: کم‌ترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور در دفاتر پیشخوان دولت گزارش شده است که در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها مردم به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت در مورد، رعایت پروتکل‌ها در دفاتر پیشخوان دولت، بیان کرد: کم‌ترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور در دفاتر پیشخوان دولت گزارش شده است و لزوم رعایت توصیه‌های بهداشتی در دفاتر پیشخوان به عنوان یکی از محل‌های پر رفت و آمد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: بنابراین توصیه‌ی ما این است که مدیران دفاتر یاد شده به منظور کاستن از بار مراجعات همزمان مراجعه کنندگان نسبت به ایجاد ساز و کار نوبت دهی تلفنی و اینترنتی برای ارائه خدمات اقدام نمایند.

لاری افزود: پرسنل دفاتر مذکور رعایت موارد بهداشتی، شستشوی دست‌ها و استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار داده و از هرگونه ارائه خدمت به افراد فاقد ماسک به طور جدی خودداری کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت، ادامه داد: ضروری است به گندزدایی سطوح و همچنین در اختیار گذاشتن مواد ضدعفونی کننده برای مراجعه کنندگان اقدام کنند و نسبت به رعایت اصول فاصله گذاری به اندازه یک و نیم تا دو متر و همچنین ایجاد تهویه مناسب هوا در دفاتر پیشخوان دولت اقدام لازم صورت گیرد.

وی در پایان افزود: مردم می‌توانند هرگونه تخلف در مورد اصول یاد شده را از طریق سامانه ۱۹۰ و یا از طریق پاسخ به سوالات پیش‌بینی شده بعد از اسکن واحد متخلف با استفاده از دوربین تلفن همراه خود جهت پیگیری‌های بعدی توسط همکاران ما اعلام نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز