خبرگزاری کار ایران

نگران سفرهای نوروزی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۷۱۴

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: هم اکنون نگران سفرهای نورزوی هستیم زیرا با اعلام شهرهای قرمز و نارنجی مردم به این شهرها سفر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در مراسم روز یک شنبه با مشارکت وزارت بهداشت برگزار شد، با اشاره به تاثیر کرونا در روند کار راهور ناجا، بیان کرد: شاید برای مدیریت کرونا به ۵ راهبرد کلی نیاز بود که وزارت بهداشت همه‌ آن را پیش‌ گرفت که بخشی از آن با همکاری ناجا مدیریت شد.

وی ادامه داد: اعتمال محدودیت‌های کرونا را در سه مرحله انجام دادیم که مرحله اول در نوروز بود که ۷ هزار و ۱۵۱ نیروی ما فعالیت کردند، مرحله دوم مربوط به آبان ماه مربوط است و سپس آذر تا دی ماه را داشتیم که نیروی راهور و انتظامی همکاری خوبی را شکل دادند.

هادیانفر، بیان کرد: از هم اکنون نگران سفرهای نورزوی هستیم زیرا با اعلام شهرهای قرمز و نارنجی مردم به این شهرها سفر می‌کنند و در این مدت، به یک میلیون و ۱۸۲ هزار و ۲۹۸ نفر تذکر لسانی داده شد.

وی ادامه داد: ۶۴۹ هزار و ۳۸۰ هزار بازدید از اصناف مختلف، پلمب ۱۰۷ هزار و ۴۹۵ صنف متخلف و صورت جلسه ۳۱ هزار و ۹۸ مورد از دیگر اقدامات پلیس راهور بوده است و ۹۴ درصد کسانی که در مناطق قرمز و ۵۱ درصد از خودروهایی که در مناطق نارنجی تردد کردند جریمه شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: ۵۲ درصد از خودروهایی که در طرح شبانه حضور داشتند، جریمه شدند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۹۵ درصد از حمل و نقل عمومی رعایت شده است و همچنین ۸۳ درصد از افراد محدودیت‌های ۹ شب تا ۴ صبح را رعایت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز