خبرگزاری کار ایران

تاکید بر گسترش فروش آنلاین در فروشگاه‌های شهروند و میادین میوه و تره‌بار

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۶۵۲

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران نسبت به گسترش فروش آنلاین در فروشگاه‌های شهروند و میادین میوه و تره بار به شهردار تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا صدراعظم نوری در جریان دویست و شصت و ششمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری در ارتباط با فروش فروشگاه‌های شهروند و میادین میوه و تره بار گفت: فروش در فروشگاه‌های شهروند و میادین میوه و تره بار باید در شرایط کنونی بازنگری شود و تغییر رویه داده شود تا از فرصت ایجاد شده در پی بیماری کرونا کمال استفاده را کرد. 

او در ادامه با قرائت متن تذکر خود گفت: تغییر شیوه زندگی در دوران کرونا مساله مهمی است و به اعتقاد اکثر کارشناسان حوزه اجتماعی حتی اگر این بیماری ریشه کن شود، ادامه دارد چرا که پس از همه گیری کرونا عادات و رفتارهای جدیدی در مردم به وجود آمده که قبل از آن وجود نداشته است. 

نوری اضافه کرد: به بیان دیگر جامعه پسا کرونا دیگر همان جامعه قبل از بیماری نیست و در روش زیست مردم تغییرات مهمی ایجاد خواهد شد و همین تغییر سبک زندگی و خواسته‌های مردم می‌تواند تاثیر اساسی بر اقتصاد داشته باشد و چالش‌ها و فرصت‌های گوناگونی را پدیدار کند. 

او با تاکید بر اینکه شناحت ضعف‌ها و نقاط قوت به وجود آمده ناشی از این بیماری برای همه مردم و فعالان اقتصادی ضروری است گفت: با نگاه گذرا به تغییر شیوه زندگی مردم و بررسی این تغییرات در خواهیم یافت که می‌توان فرصت‌های جدیدی را به وجود آورد و با استفاده از آن‌ها ریسک‌های توسعه اقتصادی را مهیا کرد. 

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: در این شرایط برنده کسی است که با درک صحیح فرصت‌ها به سرعت دست به کار شود و شرایط اقتصادی خود را سازگار به شرایط موجود تغییر دهد تا با جلوگیری از بروز آسیب‌های احتمالی علاوه بر خدمت‌رسانی به مردم، کسب و کار خود را گسترش دهد. 

نوری ادامه داد: بازنده کسی است که با بی‌توجهی از کنار این تغییر گذر کند و دست روی دست بگذارد و از تغییرات استقبال نکند. لذا با توجه به تدوام شرایط و ضرورت‌عدم حضور در اجتماع، از شهردار محترم تهران می‌خواهم تا به منظور تبدیل تهدید به فرصت با استفاده از زیرساخت‌های موجود در شهرداری تهران نسبت به ایجاد ساز و کار مناسب برای خرید گسترده آنلاین شهروندان از فروشگاه‌های شهروند و میادین میوه و تره بار اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز