خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی گسترده در یک سوله در بزرگراه آزادگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۵۴۱

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق در یک سوله بزرگ در بزرگراه آزادگان خبر داد.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۸ یک مورد آتش سوزی گسترده در یک کارگاه تزییناتی خودرو در بزرگراه آزادگان خیابان غفاری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود. 

وی با بیان اینکه این محل خارج از محدوده حوزه استحفاظی آتش نشانی شهرداری تهران است، ادامه داد: محل حادثه یک بنگاه بود که در آن سوله‌ای به وسعت ۴۰۰ متر واقع شده بود. سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ۴ دستگاه خودروی آف رود در طبقه همکف این سوله قرار داشت و در طبقه بالایی نیز مقدار بسیار زیادی صندلی برای خودروهای آفرود وجود داشت. زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند هر سه طبقه کاملا شعله‌ور بود و شعله‌های آتش از سه طرف این سوله بیرون زده بود. 

ملکی تصریح کرد: بیم تخریب سقف سوله وجود داشت و آتش نشانان به سرعت وارد عمل شده و از چند طرف وارد عملیات شدند و در مرحله اول از سرایت آتش به سوله‌ها و کارگاه‌های مجاور جلوگیری کردند. خوشخبتانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت. 

وی ادامه داد: در حال حاضر بخش زیادی از آتش خاموش شده و آتش نشانان در حال شعله زنی هستند و نیروها با احتیاط کامل به داخل نفوذ کرده و در حال ایمن‌سازی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز