خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با ایلنا:

واکنش وزارت بهداشت به خبرِ تهیه آمپول خاص برای درمان میناوند/ طرح چنین موضوعی در فضای مجازی صرفا با هدف "جذبِ مخاطب" است/ درمان‌ تمام بیماران کرونایی در کشور یکسان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۳۷۶

سخنگوی وزارت بهداشت در واکنش به خبرِ تهیه آمپول خاص برای درمان میناوند گفت: طرح چنین موضوعی در فضای مجازی صرفا با هدف "جذبِ مخاطب" است، چرا که درمان‌ تمام بیماران کرونایی در کشور یکسان است.

«سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا در واکنش به خبر تهیه  آمپول خاص برای درمان مهرداد میناوند که مبتلا به کرونا است، بیان کرد: بیماری کووید ۱۹ داروی اختصاصی ندارد و همه درمان‌ها برای هر فرد بیمار در کشور یکسان و بر اساس شیوه‌نامه‌ها و راهنمای درمانی کووید ۱۹ است که معاونت درمان وزارت بهداشت ابلاغ می‌کند.

وی ادامه داد: بیماران مبتلا به ویروس کرونا بر همین اساس مورد مراقبت‌های درمانی قرار می‌گیرند و به نظر می‌رسد برخی مباحث مطرح شده در فضای مجازی در زمینه دارو یا آمپول که به صورت کلی گفته می‌شود، برای مقاصد رسانه‌ای است.

لاری افزود: در تمام این مدت شیوع کرونا که نزدیک به یک سال شده، هر نوع درمان یا دارویی که در جهان در مورد کووید ۱۹ مطرح شده در اختیار همه بیماران قرار گرفته و حتی برخی از این داروها در کشور تولید شده است. 

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بنابراین مباحثی از این دست که در فضای مجازی مطرح می‌شود، به نظر می‌رسد که با نیت‌های شخصی یا جذب مخاطب منتشر می‌شود. 

وی در پایان افزود: برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سلامت آحاد مردم ایران اولویت اصلی است و هرگونه درمان یا دارویی که مورد نیاز بیماران باشد، تهیه شده و در اختیار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز