خبرگزاری کار ایران

کشف علمی جرایم و همکاری با شرکت‌های دانش بنیان اولویت پلیس مبارزه با مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۱۸۸

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: کشف علمی جرایم و بومی سازی تجهیزات و امکانات تخصصی کشف در حوزه مواد مخدر، با همکاری و تعامل نزدیک و تنگاتنگی که در حال حاضر با شرکت های دانش بنیان برقرار شده، در حال انجام است.

به گزارش ایلنا،‌ سردار "مجید کریمی" اظهار داشت: از آنجایی که دغدغه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) درخصوص مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و لزوم پیشگیری از اعتیاد است، مهمترین اولویت کاری پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز همین امر بوده و همواره بر تلاش مضاعف و مجاهدت های ایثارگونه کارکنان نیروی انتظامی، بویژه همکاران عزیز و غیور پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاسخگویی به مطالبه به حق شهروندان در عرصه مقابله با این بلای خانمان‌سوز، تاکید می شود.

وی افزود: در 10 ماه سال جاری در سراسر کشور بیش از 877 تن انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش 26 درصدی کشفیات آن هستیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به عملکرد قابل قبول رده های استانی این پلیس در مبارزه با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر عنوان کرد: اگرچه مقابله با قاچاقچیان و سرشبکه های اصلی قاچاق و ترانزیت مواد افیونی با تمام توان در دستور کار است، اما همچنان مسیری طولانی و پر پیچ و خم در این عرصه پیش رو داریم و امیدواریم به مدد تلاش همه نهادها و ارگان های مسئول و نیز همکاری خوب شهروندان، به موفقیت روزافزون دست یابیم.

سردار کریمی همچنین تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا علیرغم محدودیت‌های شدید ناشی از شرایط همه گیری ویروس کرونا نه تنها ارتباط و تعامل خود را با کشور های همسایه حفظ کرده است، بلکه بیش از پیش و هدفمند، هم به صورت برخط (آنلاین) و هم ملاقات های حضوری، در حال رایزنی با مقامات سایر کشورها و مجامع بین المللی در عرصه مبارزه با مواد مخدر است.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره با تاکیدات فرمانده ناجا مبنی بر تلاش در راستای حرکت به سمت کشف علمی جرایم اظهار داشت: کشف علمی جرایم و بومی سازی تجهیزات و امکانات تخصصی کشف در حوزه مواد مخدر، با همکاری و تعامل نزدیک و تنگاتنگی که در حال حاضر با شرکت های دانش بنیان برقرار شده، در حال انجام است و امیدواریم در ایام مبارک دهه فجر امسال از تعدادی محصولات دانش بنیان بومی در این حوزه، رونمایی کنیم.

سردار کریمی در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمامی کارکنان خدوم و جان بر کف نیروی انتظامی در عرصه مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال آینده با برنامه ریزی ها و هدف گذاری های دقیق و اعطای مشوق های مطلوب تر به رده‌های استانی پلیس مبارزه با مواد مخدر، شاهد شتاب بیشتر در امر مقابله با این بلای خانمان سوز و در نهایت افزایش میزان رضایت مندی شهروندان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز