خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان زندان ها:

خانواده زندانی باید حمایت و مراقبت شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۰۱۴

رئیس سازمان زندان‌ها در دیدار با نمایندگان گروه‌های جهادی و جبهه فرهنگی استان سمنان گفت: همانگونه که زندانی با هدف تنبه باید تنبیه شود خانواده زندانی نیز باید حمایت و مراقبت شود.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی حاج محمدی رییس سازمان زندان ها در دیدار با نمایندگان گروه‌های جهادی و جبهه فرهنگی استان سمنان گفت: همانگونه که زندانی با هدف تنبه باید تنبیه شود خانواده زندانی نیز باید حمایت و مراقبت شود. 

وی گفت حتماً کسانی که به اموال مردم دست اندازی می‌کنند و آسایش و امنیت جامعه را برهم می‌زنند باید در زندان باشند اما حساب خانواده‌ها جداست و اگر از آنان مراقبت نکنیم زمینه‌های توسعه چرخه جرم را به وجود آورده ایم. 

عضو شورای عالی قوه قضاییه با بیان اینکه ظرفیت‌های مختلفی برای فعالیت گروه‌های جهادی و مردمی در زندان‌ها وجود دارد اظهار داشت: اگر ما در دستگیری از زندانیان و مراقبت از خانواده‌های آنان کوتاهی کنیم این افراد از نظام دلسرد می‌شوند و این چیزی نیست جز خواسته دشمن. 

وی با بیان اینکه زندان سوژه بسیار مهمی برای رسانه‌های دشمنان شده است گفت: دشمن در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده است و ما باید طوری عمل کنیم که نه تنها بهانه به دست آن‌ها ندهیم بلکه زندان را محل تبلیغ نگاه انسانی و اخلاقی حاکمیت دینی و نظام اسلامی قرار دهیم. 

حاج محمدی افزود؛ در گام دوم انقلاب نیازمند ارزیابی و باز نگاه عملکرد خود هستیم و باید آسیب‌ها را شناسایی و کم کاری‌ها را جبران کنیم تا زندان به معنای واقعی به کانون تربیت و آموزشگاه نیکی‌ها تبدیل شود. 

وی با ذکر خاطراتی از توجه قلبی کثیری از زندانیان و خانواده‌های آنان به مسائل مذهبی و علاقه آنان به بنیان‌های انقلاب از گروه‌های جهادی و مردمی خواست از این ظرفیت و استعداد موجود برای کمک و دستگیری از افتادگان و مراقبت از کسانی که در معرض افتادن هستند استفاده کنند. 

در این جلسه که نمایندگانی از گروه‌های مردمی و جهادی از جمله بسیج سازندگی، جامعه حقوقدانان، قرارگاه جهادی دختران حاج قاسم، گروه‌های جهادی و فعالان رسانه‌ای استان حضور داشتند به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در خصوص توسعه فعالیت‌ها پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز