خبرگزاری کار ایران

هشدار پلیس راهور نسبت به بارش برف و باران و لغزندگی جاده‌های برون‌شهری

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۹۲۳

​معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در محورهای برفگیر شاهد توقف های مقطعی و یا کندی حرکت به دلیل لغزنده بودن معابر می باشیم.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عین اله جهانی اعلام کرد: در محورهای برفگیر در حال حاضر علیرغم حضور موثر پلیس راه، شاهد توقف های مقطعی و یا کندی حرکت به دلیل لغزنده بودن معابر هستیم.

وی افزود: گزارش ها در ۲۴ساعت گذشته حکایت از مسدود شدن محورهایی از قبیل "خلخال-سرچم"، "مهاباد-بوکانگ و "سرورآباد به پاوه(گردنه ژالانه)" به علت بارش برف، کولاک و کاهش دید دارد و در کنار این موضوع، وقوع تصادفاتی به دلیل لغزندگی معابر را شاهد بوده‌ایم.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه اظهارکرد: در حال حاضر در اکثر محورهای استان اردبیل تردد بدون زنجیر چرخ میسر نیست و این وضعیت محور "شاهین دژ-میاندوآب"، محور "بوئین زهرا" و محور "داران-الیگودرز" را نیز شامل می شود البته بارش باران در استان های گیلان، مازندران و گلستان نیز به نوبه خود رانندگی در این استان ها را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: به هموطنان توصیه می شود قبل از حرکت با شماره های ۸۸۲۵۵۵۵۵ ، ۱۲۰ تماس بگیرند و یا با مراجعه به وبسایت www.rahvar120.ir از وضعیت راه ها و محدودیت ها و ممنوعیت هایی که ممکن است پلیس به صورت میدانی برای حفظ ایمنی و پیشگیری از در راه ماندن هموطنان اتخاذ کند، مطلع شوندو تنها مرجع اطلاع رسانی دراین موارد پلیس راهنمایی و رانندگی است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جهانی در پایان ضمن توصیه نسبت به پرهیز از سفرهای غیر ضروری گفت: تقاضا می شود حتما زنجیرچرخ ، سلامت و ایمنی وسیله نقلیه و به همراه داشتن پوشاک گرم و باک پر سوخت، مدنظر هموطنان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز