خبرگزاری کار ایران

تداوم هوای سرد در اکثر استان‌ها تا اوایل هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۶۴۱

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تا اوایل هفته آینده تداوم هوای سرد در کشور ادامه دارد، گفت: امروز بعدازظهر در اکثر نقاط کشور شاهد وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، محمد اصغری با بیان اینکه توقع بارش قابل توجهی را از سامانه فعلی فعال در کشور نداریم، گفت: این سامانه به علت کمبود رطوبت در تهران هم فقط بارش کمی داشت که بعد از ظهر احتمالاً با رگبار همراه باشد.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای اردبیل نسبت به روز گذشته ۱۰ درجه سردتر شده است، افزود: این کاهش دما در تهران تا ۸ درجه رسیده است و بارش‌ها با توجه به سرعت بالای سامانه به شکل رگباری خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: هم میهنان در مازندران، گلستان، خراسان شمالی، سمنان و شمال خراسان رضوی امروز بارش برف را تجربه خواهند کرد.

اصغری با اعلام اینکه سامانه بارشی امشب از آسمان کشور عبور خواهد کرد و تا اوایل هفته آینده هوا سرد می‌شود که تداوم نیز خواهد داشت، افزود: امروز بعد از ظهر باید منتظر باد نسبتاً شدید در خیلی از مناطق کشور باشیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با هشدار درباره بارش‌های شدید مقطعی در مناطق شمالی از رانندگان خواست از سفر غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت از زنجیر چرخ استفاده کنند.

اصغری با بیان اینکه از یکشنبه به بعد هوا پایدار و همراه با آلاینده‌ها خواهد بود، گفت: البته این پایداری هوا به شدت گذشته نیست.

وی پدیده مه را از پدیده‌های غالب شنبه و یکشنبه برشمرد و افزود: وزش باد نیز باعث خیزش گرد و خاک در مناطق غربی کشور از داخل عراق خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز