خبرگزاری کار ایران

جلسات پیش دفاع دانشگاه آزاد تا ۹ بهمن برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۶۳۴

​مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ادامه جلسات پیش دفاع تا ۹ بهمن گفت: نتایج نهایی از ۱۱ بهمن ماه اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد علی‌اکبری با اشاره به برگزاری اولین دوره جلسات پیش دفاع متمرکز دانشجویان دکتری تخصصی این دانشگاه، گفت: نخستین دوره جلسات پیش دفاع متمرکز براساس روزهای رزرو دانشجویان در سامانه پژوهشیار، از ۱۵ دی‌ماه آغاز شده و تا ۹ بهمن ادامه دارد. 

وی از ثبت درخواست برگزاری جلسه پیش دفاع ۳۵۰ دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و افزود: جلسات پیش دفاع متمرکز دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی از طریق سامانه وادافا به نشانی https://vadafa.iauec.ac.ir/ در حال برگزاری است. 

علی‌اکبری با اشاره به زمان اعلام نتایج جلسات پیش دفاع، اظهار داشت: نتایج جلسات پیش دفاع متمرکز دانشجویان دکتری تخصصی، پس از برگزاری تمامی جلسات پیش دفاع و اعلام نظر هیأت‌های تخصصی، از طریق دبیرخانه معاونت موضوعی مربوطه به واحدهای دانشگاهی محل تحصیل دانشجویان اعلام شده و دانشجویان از روز شنبه ۱۱ بهمن می‌توانند از نتایج نهایی جلسات پیش دفاع خود کسب اطلاع کنند. 

مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: نتایج جلسات پیش دفاع متمرکز به صورت «کفایت ندارد / دارد: با اصلاحات جزئی» به دانشجویان اعلام خواهد شد. 

علی‌اکبری خاطرنشان کرد: نتایج نهایی جلسات پیش دفاع متمرکز از دوره بعد، از طریق سامانه پژوهشیار اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز