خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۲۵ هزار نخ سیگار قاچاق درجنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۴۹۵

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف ۱۲۵ هزار نخ سیگار قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار «علی ذوالقدری» در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در اوایل هفته جاری ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دپو مقادیر زیادی سیگار قاچاق در یک منزل مسکونی در حوالی نعمت اباد مطلع شدند و برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند. 

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت، مالک منزل مسکونی به تازگی مقدار فراوانی سیگارهای خارجی قاچاق در منزل مسکونی‌اش دپو کرده است، اضافه کرد: نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از منزل وی اخذ شد. 

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: روز گذشته سی‌ام دی ماه ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت موفق شدند در یک عملیات منسجم متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازررسی از منزل وی ۱۲۵ هزار نخ سیگار با برند خارجی که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود کشف کنند. 

این مقام ارشد انتطامی در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را حدود یک میلیارد ریال براورد کرده اند، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز