خبرگزاری کار ایران

توقیف ۳۶ تُن شیرخشک در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۴۹۴

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۳۶ تُن شیرخشک قاچاق و دستگیری یک متهم در عملیات این پلیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «علی ولی‌پور گودرزی» ، بیان داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اقدامات اطلاعاتی، از قاچاق شیرخشک، از شهر تهران به استان سیستان و بلوچستان، مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، متصدی باربری در محدوده خیابان شهید رجایی قصد دارد محموله‌ای از شیر خشک را از طریق سامانه باربری به استان سیستان و بلوچستان انتقال و مقدار فراوانی شیرخشک نیز در باربری دپو و جمع آوری شده است که کارآگاهان با تکمیل اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضائی دستور دستگیری متهم و توقیف محموله شیرخشک را اخذ کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ابراز داشت: در بازرسی از باربری، یک هزار و ۴۴۱ کیسه پودر شیرخشک در مجموع ۳۶ تُن شیرخشک قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف و متصدی باربری به قاچاق بودن و انتقال شیرخشک خارج از شبکه توزیع وزارت بهداشت معترف شد. 

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی و کشف جزئیات پرونده به پلیس امنیت اقتصادی انتقال یافت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز