خبرگزاری کار ایران

احداث بوستان روستایی در اولویت منابع طبیعی تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۴۱۸

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: یکی از اولویت‌های این اداره کل احداث بوستان‌های روستایی است که در این خصوص مسئولان منابع طبیعی شهرستان ها لازم است با هماهنگی هرچه بیشتر دهیاری‌ها نسبت به انجام آن اهتمام داشته باشند.

به گزارش ایلنا، علینقی حیدریان در جلسه شورای هماهنگی اداره کل منابع طبیعی استان تهران گفت: اجرای طرح جامع کاداستر در استان تهران از سرعت مناسبی برخوردار است و با توجه به تعامل خوب فی مابین ادارات ثبت و منابع طبیعی پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری کاداستری شدن عرصه‌های ملی و صدور اسناد تک برگ به ۵۰۰ هزار هکتار برسد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت اجرای طرح زراعت چوب، در سال جاری ۷۶۰ هکتار طرح زراعت چوب به‌صورت مشارکتی در سطح استان تهران اجرائی خواهد شد.

حیدریان خطاب به روسای ادارات منابع طبیعی شهرستان های استان تهران که به‌صورت ویدئو کنفرانسی در این جلسه شرکت داشتند، تأکید کرد: در راستای اجرای طرح ۹ در ۹۹ و اقدامات جهشی، پایش مراتع و اجرای طرح‌های مرتعداری تلفیقی با محوریت تولید و پرورش گیاهان داروئی به جد دنبال شود.

وی بلوک‌بندی اراضی ملی را از دیگر اقدامات محوری سال جاری برشمرد و اظهارکرد: به منظور ارتقای ضریب حفاظتی، اقدامات بلوک‌بندی اراضی ملی در سطح استان تهران انجام شده است و حفاظت هر بلوک با توجه به ارزش افزوده اراضی و وضعیت پوشش گیاهی به مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی تحویل خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران حیدریان پیگیری پرونده‌های مطروحه در مراجع قضائی، ارتباط مستمر با دادستان‌ها و مقامات قضائی و اجرای احکام صادره مبنی بر رفع تصرف عرصه‌های ملی را مورد تأکید قرارداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز