خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۱۰۳ نفر اراذل و اوباش در طرح «اقتدار ۲»

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۳۳۴

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح "اقتدار ۲" در شهرستان های غرب استان تهران و دستگیری ۱۰۳ نفر اراذل و اوباش خبر داد.

به گزارش ایلنا سردار کیوان ظهیری افزود: بنا به درخواست مکرر مردم برای برخورد با اراذل و اوباش و براساس وظیفه ذاتی پلیس، طرح مقابله با این افراد از سه روز گذشته توسط پلیس در شش شهرستان غرب استان تهران به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۳۱۹ نفر دستگیر شدند که ۱۰۳ نفر از این دستگیرشدگان از مخلان نظم و امنیت بوده‌اند و علی‌رغم اینکه دفعاتی به جرم شرارت بازداشت شده بودند مجدداً به اقدامات مجرمانه خود ادامه دادند و به علت شرارت، نزاع و تخریب بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه در جریان اجرای این طرح، ۱۱۲ حکم قضائی اجرا شد، اظهارکرد: ۲۳۹ مخفیگاه و پاتوق اراذل و اوباش در شهرستان های غرب استان تهران مورد  بازرسی و کنترل قرارگرفت.

وی با اشاره به کشف ۱۸ قبضه سلاح جنگی، ۴۰ قبضه سلاح سرد از اوباش بازداشت شده گفت: در عملیات های پلیس ۱۳ هزار و ۵۰۰ نخ سیگار قاچاق و2200 لیتر روغن خوراکی غیرمجاز و تقلبی کشف شد.

ظهیری با اشاره به کشف ۴۷۲ دستگاه ماینراعلام کرد: ۲۱ هزار و ۷۰۰ عدد قرص غیرمجاز و روانگردان نیز از متهمان کشف شد.

وی با اشاره به پخش کلیپی از تخریب خودروهای شهروندان در شهرستان بهارستان در فضای مجازی تصریح کرد: در این خصوص ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی سه نفر را شناسایی و دستگیر کردند.

ظهیری افزود: فردی که سه نفر از شهروندان بهارستان را به صورت نیمه عریان و با تهدید سلاح سرد در سطح شهر گردانده بود در عملیاتی ویژه توسط پلیس دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به این که اجرای طرح عملیاتی "اقتدار ۲" در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، گفت: با هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز