خبرگزاری کار ایران

ارائه لایجه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری به شورا در هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۶۷۰

رئیس شورای شهر تهران از ارائه بودجه سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: شهردار تهران اعلام کرد لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را در جلسه بعد ارائه می دهند و امیدواریم در یک ماه آینده رسیدگی به بودجه را در دستور صحن بگذاریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در پایان جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در نشستی که صبح امروز به مناسبت تجلیل از سفیران پاک نسبت به عدم تحقق بودجه های مربوط به حمل و نقل عمومی اعتراض ویژه کردم و درخواست کردیم یک کمپین مبارزه با عدم پرداخت بودجه حمل و نقل در کشور شروع شود چرا که حمل و نقل عمومی در کلانشهرها به دلیل آلودگی هوا باید به صورت جدی به آن پرداخته شود‌.

او ادامه داد: امروز بحث باغات و نامگذاری ها در دستور بود و پرونده های نامگذاری تصویب شد.

هاشمی از ارائه بودجه سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: شهردار تهران اعلام کرد بودجه سال ۱۴۰۰ را در جلسه بعد ارائه می دهند و امیدواریم در یک ماه آینده رسیدگی به بودجه را در دستور صحن بگذاریم. 

او درباره رسیدگی به پرونده باغات گفت: مساله باغات بسیار حساس است و اعضا اختلاف نظرهایی درباره پرونده هایی که سال های گذشته باغ و یا غیرباغ تشخیص داده شده، دارند.سعی کردیم این اختلاف نظر را بین دو کمیسیون معماری و شهرسازی و محیط زیست حل شود که به نتیجه نرسید و قرار شد یک جلسه هم اندیشی و جمع بندی داشته باشیم تا در این باره تصمیم گیری شود و دیگر سوءتفاهم پیش نیاید‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز