خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۳۰میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق در کشور/برخورد با قاچاقچیان در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۲۸۴

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "سهراب بهرامی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با اقدامات تخصصی و تلاش های شبانه روزی مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طی هفته گذشته انواع کالای قاچاق شامل طلا، ارز، کفش، عینک، سوخت، لوازم الکترونیکی، مواد غذایی ، شیرخشک و ... در کشور کشف شد.

وی افزود: کارشناسان ارزش کالاها و ارز مکشوفه را بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین کالاهای مکشوفه به سازمان جمع آوری اموال تملیکی و سوخت قاچاق به شرکت ملی فرآورده های نفتی تحویل و ۱۱ نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) یادآور شد: در حوزه قاچاق کالا و ارز کماکان برخورد قاطعانه با دانه درشت ها در دستور کار این پلیس قرار دارد.

سردار بهرامی در پایان از هموطنان خواست که در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز