خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

جان‌باختن ۸۳ بیمار دیگر کووید۱۹ در شبانه‌روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۱۱۱

سخنگوی وزارت بهداشت از جان‌باختن ۸۳ بیمار دیگر کووید۱۹ در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به تعداد مبتلایان ویروس کرونا گفت: از دیروز تا امروز ۲۹ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۸۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۸۶ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۲۱۷ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۸۸۶ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۴۹۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته‌ی لاری ۴۳۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تاکنون ۸ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۱۲۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند و ۱۰ شهر قرمز کشور در استان مازندران و شامل آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز