خبرگزاری کار ایران

معاینه فنی تاکسی‌های پایتخت یک هفته رایگان شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۰۷۱

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از رایگان شدن معاینه فنی تاکسی های پایتخت به مناسبت "روز ملی هوای پاک" به مدت یک هفته خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد روشنی با بیان این خبر گفت: به منظور فرهنگ سازی و صیانت از محیط زیست، طبق هماهنگی های انجام شده با مراکز معاینه فنی شهر تهران، معاینه فنی تاکسی ها از ۲۹ دی ماه که به عنوان روز ملی هوای پاک نامگذاری شده است، به مدت یک هفته رایگان انجام می شود. 
روشنی با اشاره به اینکه معاینه فنی تاکسی ها در ایام سال نیز با تخفیف ۵۰ درصدی انجام می شود، افزود: تاکسیرانان دارای پروانه تاکسیرانی معتبر می توانند در مدت یک هفته از این خدمات به صورت رایگان بهره مند شوند. 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، ترویج فرهنگ استفاده از خودروهای سالم با هدف کاهش انتشار آلاینده‌ها و آلودگی هوا، صیانت از محیط زیست، بهینه سازی انرژی و در نهایت حفظ سلامت شهروندان را مهمترین هدف این اقدام برشمرد. 

بنا براعلام روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ طرح رایگان شدن معاینه فنی تاکسی های پایتخت برای سومین بار در سال جاری به اجرا درآمده است و پیش از این نیز به مناسبت های روز ملی حمل و نقل و هفته تهران با استقبال گسترده تاکسیرانان انجام شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز