خبرگزاری کار ایران

هشدار مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) به شهروندان:

شرایط کرونا شکننده است، فریب آمار را نخورید/ با کوچکترین غفلت به شرایط سخت باز خواهیم گشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۰۱۶

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با تاکید بر ادامه روند رعایت پروتکل‌ها و محدویت‌ها تصریح کرد: در صورت کوچکترین غفلت از طرف مردم خدای ناکرده به شرایط سخت و غیر قابل تصور آبان ماه باز خواهیم گشت، لذا بایستی رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، «سعید خال» مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تاکید بر سخنان وزیر بهداشت و توصیه‌های زالی رئیس ستاد کرونای تهران گفت: شرایط آمار فوت کرونا در تهران دقیقاً شبیه اردیبهشت ماه است و در صورت کوچکترین غفلت و بی‌توجهی به توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی به شرایط سخت و بحرانی آبانماه ۹۹ باز خواهیم گشت.

سعید خال افزود: بخشی از رعایت پروتکل‌ها به شهروندان عزیزمان باز می‌گردد و بخشی نیز به نهادها و مسئولان ذیربط و جلوگیری از آزادسازیهای بی‌رویه باز می‌گردد.

سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با تاکید بر ادامه روند رعایت پروتکل‌ها و محدویت‌ها تصریح کرد: در صورت کوچترین غفلت از طرف مردم خدای ناکرده به شرایط سخت و غیر قابل تصور آبانماه باز خواهیم گشت، لذا بایستی رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان در دستور کار قرار گیرد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) شرایط و اوضاع فعلی را شکننده خواند و گفت: نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شویم و بر تمامی مسئولان و دست اندرکاران و نهادهای مختلف است که تا شرایط اطمینان بخش، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی گرفته و محدودیت‌ها را رعایت کنند.

وی افزود توصیه ما به شهروندان همچنان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک و رعایت توصیه‌های ستاد ملی کرونا است و تاکید می‌کنیم که نباید با شنیدن آمارهای کاهشی که می‌تواند موقتی باشد دچار بی‌تفاوتی نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها شویم و جدی بودن خطر را فراموش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز