خبرگزاری کار ایران

کشف داروهای قاچاق در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۷۵۷

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۲۰ میلیارد ریال دارو و لوازم بهداشتی قاچاق در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «علی ولی‌پور گودرزی» با اعلام این خبر بیان داشت: با کسب خبری پیرامون توزیع خارج از شبکه دارو و اقلام بهداشتی توسط متصدی داروخانه‌ای در حوالی غرب تهران تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند. 

وی تصریح کرد: تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر دریافتی داشت و به دست آمد مالک داروخانه با تهیه اقلام بهداشتی و دارویی به صورت قاچاق آن‌ها را خارج از شبکه توزیع در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره اینکه با هماهنگی‌های قضائی دستگیری متهم و بازرسی از داخل داروخانه از مرجع قضائی اخذ شد، افزود: تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند ضمن دستگیری متهم در بررسی از داخل این داروخانه ۱۲ هزار و ۱۸۸ عدد انواع دارو، ۳۰ هزار و ۷۰۰ عدد لوازم بهداشتی، ۳ هزار و ۶۰۰ عدد سرنگ و یک هزار و ۹۲۰ قوطی شیرخشک قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف کنند. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به مرجع قضائی معرفی و کالای کشف شده تحویل سازمان دارو و غذا شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال محاسبه کرده اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز