خبرگزاری کار ایران

دستگیری زورگیران قمی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۶۳۶

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۲ سارق زورگیر مسافرکش نما تحت تعقیب استان قم خبر داد و گفت: از خودرو متهمان مقدار قابل توجهی مواد مخدر کشف شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه «کرم یوسفوند» بیان داشت: ساعت یک بامداد بیست و یکم دی ماه جاری کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی تهران حین انجام ماموریت در محدوده ستارخان به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پ‍ژو ۴۰۵ مظنون می‌شوند که با استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد، خودرو سرقتی بوده و دارای سابقه سرقت به عنف تحت عنوان مسافر از استان قم است. 

وی عنوان کرد: کارآگاهان با هماهنگی مرکز پیام و استفاده از علائم هشدار دهنده به راننده خودرو پژو ۴۰۵ دستور توقف می‌دهند ولی راننده خودرو پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز به سمت بزرگراه شیخ فضل اله نوری جنوب می‌گریزد. 

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی ابراز داشت: خودروی مسروقه حین فرار برای مسدود کردن بزرگراه به یک دستگاه خودروی تاکسی برخورد که افسر اکیپ برای جلوگیری از خسارت‌های بیشتر چند تیر هوایی شلیک می‌کند. 

این مقام انتظامی افزود: راننده خودروی متواری کماکان بدون توجه به هشدارهای پلیسی وارد بزرگراه «تهران-کرج» شده و با حرکات مارپیچ و مخاطره آمیز در بین خودروها باعث رعب و وحشت رانندگان می‌شده که افسر اکیپ گشت انتظامی، برای جلوگیری از خسارت‌های بیشتر به خودروهای عبوری این بار لاستیک عقب خودرو متهمان را هدف گلوله قرار می‌دهد. 

وی افزود: پس از طی کردن مسافتی راننده خودرو مجددا خلاف جهت وارد بزرگراه «تهران–کرج» می‌شود که به علت ترافیک ایجاد شده در بزرگراه خودروی تحت تعقیب به ناچار متوقف می‌شود. 

سرهنگ یوسفوند ادامه داد: راننده و سرنشین خودروی تحت تعقیب به صورت پیاده متواری که نهایتاً با تلاش اعضای اکیپ پس از طی کردن مسافتی در پارک چیتگر هر ۲ متهم دستگیر می‌شوند. 

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی خاطر نشان کرد: در بازرسی از داخل خودرو ۹۳۰ گرم تریاک، ۶۰ گرم حشیش، ۱۰۲ گرم شیره تریاک، ۱۰۱گرم سوخته تریاک و نیز یک دستگاه کارت خوان سیار بانکی از داخل خودرو کشف و متهمان به قصد خود مبنی بر خرده فروشی مواد مخدر در شهر تهران معترف شدند. 

وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی اظهار داشتند، با خودروی سرقتی تحت پوشش خودروی مسافرکش، در استان قم مسافرکشی می‌کردیم و پس از طی مسافتی در مکان‌های خلوت با تهدید سلاح سرد از مسافران زورگیری و پس از پیاده کردن به سرعت از محل می‌گریختم. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با هوشمندی و اقتدار پلیس این مجرمان حرفه‌ای دستگیر شدند، افزود: متهمان برای تکمیل تحقیقات پلیسی و تحمل کیفر جرائم ارتکابی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار خواهند گرفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز