خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی گسترده در یک کارخانه تولید و نگهداری مصنوعات چوبی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۵۴۰

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق گسترده در یک کارخانه تولید و نگهداری مصنوعات چوبی خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۸:۵۱ امشب یک مورد آتش سوزی گسترده در یک کارخانه تولید و نگهداری مصنوعات چوبی و لوازم MDF در جاده خاوران جاده توتک، خیابان پنجم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. 

وی با بیان اینکه سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: بخشی از این محوطه چندین سوله با کاربری تولید MFD بود هر کدام از این سوله‌ها به وسعت ۸۰۰ الی هزار متر است. یکی از این سوله‌های مسقف به وسعت ۹۰۰ متر به طور کامل در دو طبقه شعله‌ور بود. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: حجم زیادی از ورق‌های MDF و لوازم چوبی تولید شده و دستگاه‌ها و لوازم مخصوص کار در این سوله نگهداری می‌شد و این سوله به طور کامل شعله‌ور بود. آتش از زیر سقف‌ها به بیرون می‌زد و نگرانی از سرایت آتش به سوله‌های همجوار وجود داشت. 

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند و موفق شدند سریعا آتش را به کنترل خود درآورده و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کنند. خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز