خبرگزاری کار ایران

دومین مرحله طرح سراسری تشدید مبارزه با زمین خواری اجرا شد/رفع تصرف یک‌هزار هکتار از اراضی ملی و دستگیری ۳۲۴ متهم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۴۹۵

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای دومین مرحله طرح سراسری تشدید مبارزه با زمین خواری و رفع تصرف یک‌هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی و دستگیری ۳۲۴ متهم در کشور طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار «محمدرضا مقیمی»، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر برنامه‌های پیش بینی شده این پلیس دومین مرحله طرح سراسری تشدید مبارزه با زمین‌خواری به عنوان یکی از راهبردهای عملیاتی و مقابله‌ای با این پدیده شوم با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی به مدت ۷۲ ساعت طی هفته گذشته در سراسر کشور اجرا شد. 

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با مطالعه و اشرافیت کامل در این مدت بیش از ۲۰۰ مورد از اراضی ملی و منابع طبیعی که به اشکال مختلف به تصرف افراد سودجو درآمده بود را به همراه هویت متصرفان غیرقانونی شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی دستگیری آن‌ها انجام شد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در این خصوص نزدیک به یک‌هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی رفع تصرف و ۳۲۴ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. 

سردار مقیمی از هموطنان خواست که در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی بویژه زمین خواری و سوء استفاده از بیت المال را از به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز