خبرگزاری کار ایران

اعلام محدودیت‌های تردد محورهای شمالی در روزهای یکشنبه و دوشنبه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۲۷۵

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا توضیحاتی درباره محدودیت‌های تردد در محورهای شمالی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درباره آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور گفت: تردد کلیه وسائل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ روز یکشنبه۹۹/۱۰/۲۸ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامدادروز بعد از آن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد کلیه وسائل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰روز یکشنبه، مورخ۹۹/۱۰/۲۸ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز بعد از آب اسک به رودهد «محدوده مشا» به صورت یکطرفه است. 

او درباره تردد در محور فیروزکوه و سمنان-قائم شهر گفت: تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حامیلن مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز شنبه از مسیر شمال به جنوب محور فوق ممنوع است. 

سرهنگ شیرانی درباره تردد در محور کرج-چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس کماکان ممنوع می‌باشد. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۸ ایل ساعت ۰۲:۰۰ روز بعد، از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۸ الی ساعت ۰۲:۰۰ روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یکطرفه خواهد بود. 

او ادامه داد: در محور هراز، تردد کلیه تریل‌ها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد. تردد کلیه کامیونت‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۰۶:۰۰ روزهای شنبه و یکشنبه تاریخ‌های ۹۹/۱۰/۲۷ و ۹۹/۱۰/۲۸ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روزهای بعد از محور هراز ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز