خبرگزاری کار ایران

قطع عضو یک مرد جوان در حادثه تصادف

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۰۰۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از قطع هر دو پای جوان ٢۵ ساله در پی تصادف در بزرگراه یادگار امام خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ١۴:٠١ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه وقوع تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله در پی آن دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شد، ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو ٢٠۶ با یک نفر سرنشین مرد جوان حدودا ٢۵ ساله به هنگام حرکت به دلایل نامشخص از مسیر اصلی خارج شده و با گاردریل های بزرگراه برخورد کرده بود. این گاردریل ها به شدت به پاهای این جوان آسیب زده بود به گونه ای که هر دو پای این جوان از بدنش جدا شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه پیش از رسیدن آتش نشانان این فرد توسط دیگر افراد از خودرو خارج شده بود که به سرعت به عوامل اورژانس تحویل داده شد، تصریح کرد: آتش نشانان با تجهیزاتی که در اختیار داشتند خودرو را برش دادند و اندام های بدن فرد را که در آهن پاره ها گرفتار شده بود را خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که برای عمل های جراحی به مراکز درمانی منتقل شود. 

ملکی گفت: ترافیک سنگینی ایجاد شده بود و خودرو به محل امنی منتقل شد و محل به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز