خبرگزاری کار ایران

حریق در پارکینگ یک ساختمان ۵ طبقه در دیباجی جنوبی/ نجات جان ۲۵ نفر از اهالی ساختمان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۹۱۲

سخنگوی سازمان آتش نشانی از نجات ۲۵ نفر از اهالی یک ساختمان در دیباجی جنوبی به دلیل حریق در پارکینگ خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۱:۴۸ ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان اختیاریه، خیابان دیباجی جنوبی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده می‌شود. 

وی با بیان اینکه سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودورهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل آتش سوزی یک ساختمان ۵ طبقه مسکونی ۱۰ واحده بود. در طبقه منهای یک این ساختمان سه دستگاه خودرو وجود داشت که یکی از خودروها که خودروی BMW بود دچار حریق شده بود. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این خودرو کاملا شعله‌ور بود و تقریبا هیچ بخشی از این خودرو سالم نمانده بود. شدت دود و حرارت به قدری بود که گچ‌های سقف کاملا تخریب شده و بر سطح زمین ریخته بود. دود بسیار زیادی طبقات بالایی را فراگرفته بود و افراد بسیاری در این ساختمان در واحدهای مختلف در وضعیت ناایمن بوجود آمده محبوس شده بودند. 

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت عملیات را در دو جبهه آغاز کرده و یک گروه یا تجهیزات خاموش کننده به طبقه منهای یک نفوذ کرده و با همان وضعیت دود و حرارت بسیار زیاد موفق شدند خود را به کانون آتش سوزی رسانده و عملیات اطفاء را آغاز کردند و گروه‌های دیگر با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالایی رفته و مشغول خارج کردن اهالی ساختمان شدند. 

وی ادامه داد: در نهایت ۲۵ نفر از ساکنان این ساختمان شامل ۲۰ خانم و ۵ آقا با سنین مختلف به سلامت از ساختمان خارج شدند و یک خانم مسن نیز دچار دودگرفتگی شده بود. خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز