خبرگزاری کار ایران

پیش بینی بهبود هوای تهران از روز شنبه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۸۹۹

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا در صبح روز شنبه (۲۷ دی ۹۹) با حاکمیت جو ناپایدار انتظار می‌رود در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، میانگین غلظت آلاینده‌های هوای تهران هم اکنون بر روی عدد ۱۱۳ قرار دارد و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است. این در حالی است که میانگین غلظت آلاینده‌ها در ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۱۵۲ قرار داشت و هوا برای همه گروه‌های جامعه ناسالم بود.

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا در طی روز جمعه با رشد تدریجی ناپایداری جوی و افزایش تندی باد، شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد بود و بهبود کیفیت هوا در بیشتر مناطق را به دنبال خواهد داشت. این وضعیت تا اواخر وقت جمعه ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت. 

در صبح روز شنبه (۲۷ دی ۹۹) با حاکمیت جو ناپایدار انتظار می‌رود در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار بگیرد. این شرایط در طی روز نیز ادامه خواهد داشت، بنابراین در اواخر وقت شنبه با وزش باد مؤثر برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود، بااین‌حال افزایش ترافیک در مناطق پرتردد سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز