خبرگزاری کار ایران

سرقت با تجهیزات نظامی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۸۶۳

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای با ۵۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهم با استفاده از تجهیزات نظامی از مال باختگان سرقت می‌کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «جلیل موقوفه» در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری وردآورد از حضور مشکوک فردی که با یک دستگاه خودروی سواری پراید که مدعی بود مامور پلیس است در یکی از محله‌ها با خبر شدند. 

وی عنوان کرد: بلافاصله گشت‌های کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام، ولی متهم محل را ترک کرده بود که گشت زنی‌های هدفمند برای شناسایی متهم آغاز و ماموران موفق شدند پس از گذشت مدتی خودرو وی را شناسایی کنند. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه متهم در حال پرسه زنی در محدوده اعلامی بود، گفت: خودروی وی توقیف و در بازرسی از داخل آن یک دست لباس نظامی و یک اسلحه کلت پلاستیکی کشف و متهم برای تحقیقات پلیسی به کلانتری ورد آورد انتقال یافت. 

وی با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به ۵۰ فقره سرقت با استفاده از تجهیزات نظامی از شهروندان و واحدهای صنفی معترف شد، اضافه کرد: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر در شهر‌های قم، نور و کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس دستگیر و روانه زندان شده است. 

سرهنگ موقوفه‌ای در پایان خاطر نشان کرد: تا کنون ۳۵ تن از شاکیان متهم را شناسایی کرده‌اند و تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز