خبرگزاری کار ایران

۶۵ هزار و ۳۱۵ قرص غیر مجاز در «خط ۳حصار»

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۷۶۱

فرمانده انتظامی استان البرز ضمن هشدار به عطاری‌های ارائه کننده قرص‌های غیرمجاز، از کشف ۶۵ هزار و ۳۱۵ قرص غیر مجاز از یک واحد مسکونی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار «عباسعلی محمدیان» با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه فعالیت باندی در زمینه تهیه و توزیع گسترده قرص‌های غیرمجاز شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: در بررسی‌های اولیه محرز شد که اعضای این باند مقادیر فراوانی قرص غیرمجاز را تهیه و در بین عطاری‌ها و افراد خاص توزیع می‌کنند. 

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی، مخفیگاه متهمان را که محل دپو و نگهداری قرص‌های غیرمجاز بود در منطقه «خط ۳حصار» کرج شناسایی و پس از تحت نظر قرار دادن ترددهای صورت گرفته به این واحد مسکونی موفق به دستگیری ۲ نفر از اعضای باند شدند. 

وی با بیان این که در بازرسی از داخل خودرو و مخفیگاه متهمان ۶۵ هزار و ۳۱۵ قرص غیر مجاز کشف شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش قرص‌های کشف شده حدود ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. 

سردار «محمدیان» با اشاره به اینکه در این زمینه پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد، خاطرنشان کرد: به عطاری‌ها و افرادی که با در اختیار گذاشتن قرص‌های اعتیادآور قصد آلوده کردن جوانان به مواد مخدر را دارند هشدار می‌دهیم که در نهایت دستگیر شده و به شدت با آن‌ها برخورد می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز