خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارقان مسلح سیم برق در خرمشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۷۶۰

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: مأموران انتظامی در یک عملیات تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه سارقان مسلح سیم برق را ناکام گذاشتند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «فرشادکاظمی» در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای ماموران کلانتری ۱۱ حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید فاقد پلاک مشکوک و جهت متوقف کردن آن وارد عمل شدند. 

وی افزود: سرنشینان خودرومزبور بدون توجه به ایست پلیس، ضمن تیراندازی به سمت ماموران گشت پلیس اقدام به فرار کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه در عملیات تعقیب و گریز، در نهایت خودرو سارقان متوقف ویکی از سارقان دستگیر ویکی دیگر از آنان که مسلح به سلاح وینچستر بود اقدام به تیراندازی به سمت ماموران انتظامی می‌کند، افزود: ، ماموران پلیس ضمن ارشاد فرد سارق بارعایت قانون به کارگیری سلاح در آتش متقابل سارق مجروح و حین انتقال به بیمارستان فوت می‌کند. 

سرهنگ کاظمی اظهارداشت: در بازرسی از محل درگیری یک قبضه اسلحه شکاری وینچستر به همراه ۳۲ عدد فشنگ مربوطه، یک قیچی سیم بر، یک عدد بست کابل برق و مقادیری مواد مخدر، ۲ قطعه پلاک خودروکه متعلق به خودرو مزبورمی باشد ودارای سابقه سرقت از شهرستان کارون بوده، کشف شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز