خبرگزاری کار ایران

سارقان ۴ میلیاردی صرافی دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۷۵۳

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عاملان سرقت ۴ میلیارد ریالی صرافی در سعادت آباد خبر داد و گفت: سارقان قبل از خروج از صرافی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» با اعلام این خبر بیان داشت: ساعت ۱۰ شامگاه گذشته گذشته ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب هنگام گشت زنی در محدوده سعادت آباد متوجه تردد مشکوک و خارج از وقت ممنوعیت‌های پروتکل‌های ستاد کرونا در یک صرافی شدند. تیم گشت کلانتری برای بررسی موضوع به صرافی مراجعه و بررسی‌های اولیه را آغاز کردند. 

وی با اشاره به اینکه در داخل صرافی ۳ مرد در حال تردد بودند، عنوان کرد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، این افراد مالک و متصدیان صرافی نبوده و متهمان سعی می‌کردند با وانمود کردن اینکه مالک صرافی هستند تحقیقات پلیسی را منحرف کنند. 

سرهنگ موقوفه‌ای ابراز داشت: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که متهمان تعدادی دلار و ارزهای خارجی به ارزش ۴ میلیارد ریال سرقت و قصد خروج از مغازه را داشتند که توسط ماموران مشاهده شده اند. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان متعرف شدند که ساکن شهر کرج بوده و با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری از شهر کرج برای سرقت به تهران مراجعه کرده بودند، گفت: متهم به همراه اموال مکشوفه به کلانتری انتقال و در ادامه اعترافات خود اظهار داشتند، به دفعات متعدد برای خرید دلار به صرافی مراجعه و متوجه شده بودند که مالک صرافی مقدار فراوانی دلار و ارز در داخل مغازه نگهداری می‌کند که نقشه سرقت از سرافی را طراحی کرده ایم. 

سرهنگ موقوفه‌ای خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی هر سه سارق برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز