خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان زندان‌ها در دیدار با زندانیان تایباد:

​کمبودها و محرومیت‌ها نافع مسئولیت فردی نیست/ توبه ظرفیتی اصیل در قوانین قضایی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۷۴۹

​رئیس سازمان زندان ها در اولین برنامه سفر به خراسان رضوی با حضور در زندان تایباد، ضمن بازدید از این مرکز با زندانیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان ها با اشاره به تعداد بالای زندانیان جرائم مواد مخدر در این مرکز گفت: برخی از جرائم بخاطر بی احتیاطی های جبران ناپذیر رخ می دهد.

وی با بیان اینکه کمبودها و محرومیت ها نمی تواند نافع مسئولیت فردی افراد باشد، گفت: هیچ کس از مسیر اشتباه به راحتی نرسیده و شاید در ابتدا خوشی های زودگذر به همراه داشته باشد اما قطعاً مال حرام‌ مشکلات فراوان خود را به همراه خواهد داشت.

حاج محمدی با بیان اینکه زندان محل اصلاح است و می توان با یک تصمیم درست و اراده لازم مسیر زندگی را تغییر داد، گفت: توبه واقعی یکی از ظرفیت های اصیل اسلامی در قوانین قضایی است.

رئیس سازمان زندان ها که در یک فضای صمیمی با زندانیان دیدار و گفتگو می کرد ضمن شنیدن سخنان و خواسته های آنان و بررسی مشکلات، دستورات لازم را برای حل مشکلات آنان صادر کرد.

وی همچنین ضمن بازدید از فعالیت های حرفه آموزی و اشتغال، با اهدای هدیه، زندانیان شاغل در امر حرفه آموزی را مورد تشویق قرار داد.

بر اساس این گزارش، حاج محمدی در ابتدای ورود به این مرکز ناهار را با مددجویان صرف کرد.

رئیس سازمان زندان ها در بدو ورود به شهرستان تایباد با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدای گلگون کفن ادای احترام کرد.

حاج محمدی با حضور در شهرستان تایباد از مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان نیز بازدید و در محل اشتغال خارج از زندان دو نفر از زندانیان حضور یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز