خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی در گفت‌وگو با ایلنا:

فروش واکسن کرونا در ناصرخسرو نداشتیم/اجرای طرح امنیت شبانه در میادین و معابر

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۵۷۸

رییس پلیس تهران بزرگ به اخبار مربوط به فروش واکسن کرونا در ناصرخسرو واکنش نشان داد.

"سردار حسین رحیمی" رییس پلیس تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره فروش واکسن کرونا در ناصرخسرو گفت: ما چنین چیزی در ناصرخسرو نداشتیم و در فضای مجازی نیز با مواردی که مشاهده شده است، برخورد کرده ایم. 

وی ادامه داد: اگر قرار باشد در فضای مجازی دارو و یا محصولات بهداشتی به فروش برسد، خلاف قانون و غیرقانونی است و دارو باید از مراجع رسمی و داروخانه ها تهیه شود. اگر اقدامی در این زمینه در فضای مجازی ببینیم قطعا برخورد خواهیم کرد. 

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: اگر چه ممکن است مجرمان سایبری در شبکه‌های اجتماعی اقدام به تبلیغ فروش و پیش فروش واکسن کرونا با هدف کلاهبرداری از شهروندان کنند، اما درخواست پلیس فتا از مردم این است که  شهروندان برای تهیه داروهای مورد نیاز خود به مراکز مجاز و داروخانه‌ها مراجعه کنند، چراکه تنها مسیر واقعی دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی صرفاً مجاری قانونی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی است.

سردار رحیمی درباره دیگر اقدامات پلیس در فضای مجازی گفت: برخورد با اراذل و اوباش در فضای مجازی نیز یکی دیگر از اقدامات ما در این فضا است و افرادی که در فضای مجازی اقدام به خرید و فروش سلاح می کردند شناسایی و بازداشت شده اند. هر کسی بخواهد در فضای مجازی اقدامات مجرمانه داشته باشد، قطعا با برخورد پلیس مواجه خواهد شد.  

سردار رحیمی همچنین با اشاره به اجرای طرح امنیت شبانه گفت: طرح امنیت شبانه از هفته پیش با حضور تمامی نیروهای پلیس تخصصی در میادین اصلی و معابر و خیابان های فرعی در حال اجراست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این طرح از حضور نیروهای بسیج نیز استفاده می شود؟ گفت: خیر، این طرح همانطور که گفتم با حضور نیروهای پلیس انجام می شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز