خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تهران خبر داد:

برتری شوراهای آموزش و پرورش استان تهران در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۵۶۳

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به اینکه شوراهای آموزش و پرورش در استان تهران فعال هستند از برتری شوراهای آموزش و پرورش استان تهران در سطح کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، شکراله حسن بیگی در حاشیه جلسه سراسری شوراهای آموزش و پرورش کشور که به صورت ویدئو کنفرانس و به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیران این وزارتخانه برگزار شد اظهار داشت: در استان تهران برخلاف سایر استان‌های کشور دو شورای آموزش و پرورش داریم که متوسط هر ماه دو جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران در استانداری تهران برگزار می‌شود. 

وی اشاره به اهمیت شوراها افزود: یکی از برکات تشکیل این شوراها شکل گیری نهضت مدرسه‌سازی در سطح استان تهران بود که فرمانداران و شهرداران را مکلف کردیم تا زمین مناسب در اختیار خیّرین و آموزش و پرورش برای احداث مدرسه قرار دهند. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه سالانه ۲۵۰ هزار نفر به جمعیت استان تهران افزوده می‌شود عنوان کرد: به طور متوسط جمعیت دانش آموزی در شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران سالانه بین ۲۰ تا ۳۰ درصد افزوده می‌شود که بر اساس برنامه ریزی استان تهران به ۳۰ هزار کلاس درس نیاز دارد که عملیات اجرایی این موضوع از سال گذشته آغاز شده و به نتایج خوبی منتج شده است. 

حسن بیگی متوسط هر کلاس درس در کشور را ۲۴ دانش آموز و در استان تهران ۳۵ نفر عنوان کرد و گفت: شوراهای آموزش و پرورش در استانداری تهران به طور منظم برگزار می‌شود و پس از شناسایی مشکلات نظام تعلیم و تربیت در هر جلسه ۵ تا ۶ مصوبه کاربردی نیز تصویب و اجرا می‌شود که در این جلسه شورای آموزش و پرورش شهر و شهرستان‌های استان تهران در رتبه‌های برتر کشور قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز