خبرگزاری کار ایران

انهدام باند توزیع مواد مخدر در جنوب پایتخت/ کشف حدود ۱۱کیلوگرم تریاک در عملیات بامدادی پلیس تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۴۴۵

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری سه توزیع کننده سابقه دار جنوب پایتخت خبر داد و افزود: در این عملیات پلیسی نزدیک به ۱۱ کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس مشخص شد سه توزیع کننده سابقه دار مواد مخدر اقدام به خرده فروشی مواد مخدر تریاک در یکی از محلات جنوب پایتخت می‌کنند. 

وی افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان مشخص شد «ارسلان» به همراه دو تن از همدستان خود در گاراژی در یکی از محلات جنوب پایتخت تهران ضمن دپوی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر تریاک با استفاده از یکدستگاه خودرو «آریو» اقدام به توزیع و خرده فروشی می‌کند. 

به گفته حسنوند، با توجه به هماهنگی صورت گرفته با مرجع قضایی و اخذ مجوز قانونی، تیم عملیاتی پلیس ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی بامداد روز گذشته در یک عملیات از پیش طراحی شده وارد مخفیگاه متهمان شده و موفق شدند ضمن دستگیری هر سه متهم نزدیک به ۱۱ کیلوگرام تریاک و مقادیری مواد مخدر سنتی دیگر را کشف کنند. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی، قرا گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز