خبرگزاری کار ایران

عطایی:

۱۴ هزار سرباز ترخیصی در استان تهران/ زمینه اشتغال و مهارت آموزی سربازان ترخیصی فراهم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۴۱۴

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران با اشاره به اینکه در طی سال جاری ۱۴ هزار سرباز ترخیصی در استان تهران داریم از فراهم شدن زمینه اشتغال و مهارت آموزی سربازان ترخیصی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، فریدون عطایی در اولین جلسه کارگروه تخصصی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای استان اظهار داشت: در سال ۹۸ حدود ۲۹ هزار و در سال جاری تاکنون ۱۴ هزار سرباز ترخیصی در استان تهران داشته ایم که از این تعداد ۵۶ درصد افراد دارای مدرک فارغ التحصیلی و ۴۴ درصد دارای مدرک دیپلم و زیر دیپلم هستند.

وی با اشاره به اینکه مقرر شد ذیل ستاد استانی، دو ستاد غرب و شرقی استانی به ریاست فرمانداری ها پیگیری و ایجاد شود افزود: هدف از ایجاد قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح علاوه بر آموزش، تسهیل گری و اشتغال نیز می باشد، ضمن اینکه رصد، هدایت و حمایت سربازان بر اساس توافق نامه در اولویت است.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران عنوان کرد: در این جلسه دستگاه های اجرایی و خدماتی علاوه بر ارائه گزارشاتی از اقدامات صورت گرفته در راستای امضاع توافقنامه این طرح، پیشنهادات و درخواست های خود را جهت بهبود روند مهارت آموزی و اشتغال جوانان بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز