خبرگزاری کار ایران

تلاش زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ برای راهیابی به جشنواره تئاتر فجر

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۴۰۴

با حضور دبیر سی و نهمین جشنواره بی المللی تئاتر فجر، نمایش آخرین بازی توسط زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ به روی صحنه بازبینی رفت تا در صورت تایید وی به جشنواره تئاتر فجر راه یابد.

به گزارش ایلنا، سید حشمت‌اله حیات‌الغیب مدیر کل زندان های استان تهران اعلام کرد: نمایش آخرین بازی اثر استاد فقید زنده یاد "محمود استاد محمد "  جهت حضور در جشنواره تئاتر فجر مورد بازبینی حسین مسافر آستانه دبیر سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر قرار گرفت.

سیدحشمت اله حیات الغیب ادامه داد: این اقدام برای نخستین بار در تاریخ سی و نه سال این جشنواره روی می دهد که دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر جهت بازبینی از اجرای نمایش گروهی از زندانیان وارد زندان می شود.

وی تصریح کرد: امر اصلاح و تربیت مددجویان در زندانهای استان تهران رویکردی فرهنگی داشته و زندانیان با بهترین شیوه و روش و آموزه های تربیتی و فرهنگی بهره مند می گردند.

مدیرکل زندان های استان تهران ادامه داد: امروزه هنر تئاتر در زندانها تنها برای پرکردن اوقات فراغت نیست بلکه اقدامی آموزشی است تا خلاء های تربیتی آسیب دیدگان اجتماعی را با بیانی هنرمندانه ترمیم نماید.

بنا به این گزارش، نمایش مذکور با بازی و کارگردانی رامین پرچمی و نقش آفرینی گروهی از مددجویان مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ در انتظار اجرا در سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر می باشد.

شایان ذکر است در صورت کسب نمره قبولی توسط حسین مسافرآستانه که به دعوت اداره کل زندان های استان تهران در این جلسه بازبینی شرکت کرده بود، گروه تئاتر زندانیان این ندامتگاه با نمایش آخرین بازی توان هنری خود را محک خواهند زد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز