خبرگزاری کار ایران

حضور در رسانه باید بر اساس اخلاق و همراه با تعقل باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۲۹۱

وزیر دادگستری گفت: مردم حق دارند و مطالبه آنان بر حق است و حضور ما در رسانه باید بر اساس اخلاق و همراه با تعقل و اندیشه باشد و ما باید از همه ابزارهای موجود استفاده حداکثری کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محمدحسن سرابیان معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی با همراهی محسن عسگری مدیرکل روابط عمومی این سازمان به همراه جمعی از اعضای شورای اطلاع رسانی با وزیر دادگستری دیدار کردند.
سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری در این دیدار گفت: بسیاری از مسئولان خصوصاً سران قوه دلسوزانه و با نیت خیر در صدد حل مشکلات و مطالبات به حق مردم هستند و این موضوع باعث شده مطالبه بیشتری از سازمان تعزیرات حکومتی به وجود بیاید.
وی افزود: مشکلات امروز قطعاً و یقیناً ریشه در تحریم‌های ظالمانه دارد که در سطح بی‌سابقه‌ای با هدف ایجاد نارضایتی در بین مردم برنامه‌ریزی شده است و امروز مطالبه رهبر معظم به صورت قاطع بحث معیشت مردم است و باید با تمام قوا وارد معرکه شویم.
آوایی تصریح کرد: عده ای با در نظر گرفتن شرایط خاص حاکم بر کشور فقط به دنبال زیر سوال بردن دولت هستند، در شرایطی که دولت در مقطعی نرخ تورم را تک رقمی کرده و قیمت دلار را ثابت نگه داشته است.
وزیر دادگستری اظهار داشت: در اقدامات باید مراقب آبروی مردم باشیم و در عین حال، بایستی مردم حضور ما را درک کنند و این حضور ملموس باشد زیرا وظیفه ما خدمت است.
آوایی در مورد اقدامات رسانه ای، گفت: تاکید من بر اطلاع رسانی شفاف و به دور از سیاست زدگی است و حتی اگر بتوانیم با اقداماتمان یک نفر را در شرایط فعلی امیدوار کنیم و مردم بدانند که ما کنار آنها هستیم برای ما با ارزش است.
وی افزود: مردم حق دارند و مطالبه آنان بر حق است و حضور ما در رسانه باید بر اساس اخلاق و همراه با تعقل و اندیشه باشد و ما باید از همه ابزارهای موجود استفاده حداکثری کنیم و  با مشاوره و کمک گرفتن از اهل فن و با بروز کردن اطلاعات و ادبیات در رسانه ظهور و بروز داشته باشیم.
وزیر دادگستری خاطر نشان کرد: مردم باید ما را در کنار خود ببیند و ما در امر اطلاع رسانی و کلیه امور باید خدا را در نظر بگیریم و توکل ما به او باشد و فقط در راه رضای او قدم برداریم.
در این جلسه حاضران نیز به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز