خبرگزاری کار ایران

باز آرایی کوچه‌ها در محله‌های مرکزی تهران آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۱۹۰

شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: در آستانه نوروز ۱۴۰۰ اجرای طرح «کوچه دوستی» در دو محله قدیمی قلمستان و عباسی با ایده‌های بانوان و کودکان برای بازآرایی کوچه‌های بخش مرکزی شهر آغاز شد.

به گزارش ایلنا، نصراله آبادیان در این باره افزود: از سوی اداره بانوان معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه، طرح کوچه دوستی با رویکرد ارتقای مشارکت شهروندان، ارتقای حس تعلق محله ای، هویت بخشی به محله‌های قدیمی و. . از طریق تلفیق هنر و خلاقیت، با مشارکت شهروندان به ویژه بانوان در آستانه استقبال از نوروز ۱۴۰۰ اجرا می‌شود. 

آبادیان ادامه داد: به همین منظور کوچه‌های فودازی و برزگر در محله‌های عباسی و قلمستان برای اجرای طرح انتخاب شده‌اند و به منظور جلب مشارکت شهروندان و دریافت ایده‌های بدیع و خلاقانه آنان برای ترسیم بر دیوار کوچه‌های مذکور، فراخوان طرح به صورت گسترده در سطح منطقه و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. 

شهردار منطقه ۱۱ بیان کرد: پس از دریافت ایده‌ها در دبیرخانه منطقه، ضمن پایش و ارزیابی برترین ایده‌ها از لحاظ نوآوری، خلاقیت، القای حس تعلق محله‌ای و…برای اجرا و پیاده‌سازی وارد فاز اجرایی می‌شود. 

او در ادامه مشارکت زنان و کودکان در خلق آثار هنری و به تصویر کشیدن آن در نماهای بصری محله را از جمله شاخص‌ترین ویژگی‌های طرح «کوچه دوستی» برشمرد و گفت: در این طرح، فضای محله با دستان هنرمند و توانای بانوان مشارکت جو و فعالین محلی، رنگ نشاط و شادابی می‌گیرد. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، علاقمندان برای ارسال آثار و اطلاعات بیشتر با اداره بانوان شهرداری منطقه ۱۱ با شماره ۵۵۴۱۳۹۸۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز